Re: OT? zajímavá předplacenka

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červenec 29 20:51:38 CEST 2020

T-mobile a O2  spolu sdílí síť, neměl by být rozdíl v pokrytí.
Ano, ty zapadákovy jsou na tom někdy signálem hůř, od toho se odvíjí i
kvalita připojení.
Vždycky se tomu dá pomoci nějakou přídavnou anténou, což je samozřejmě
špatně realizovatelné u mobilního telefonu.
Alé různé domácí hotspoty  a USB 4G modemy většinou mívají konektor na
externí anténu.