Re: OT? zajímavá předplacenka

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červenec 29 21:02:17 CEST 2020

Využívám pouze v mobilu. Pokud je tam LTE, tak to jakžtakž jde (mobil
mám stejně jen na "nouzové" prohlížení webu, takže to nevadí).

Zásadní potíž je, když je LTE signál slabý a připojení se přepne na 2G.
Pak se jedna typická webová stránka (z 90% plná srágor, které potřebuje
jen majitel a poskytovatel) načítá fakt hodně dlouho, a to i při použití
všech možných filtrů a adblockerů...

Ale chápu, že zdaleka ne všude je pevné nebo kvalitní WiFi apod.
připojení, takže (pokud v tom není nějaká obezlička či podvod) těch
100GB za 3 kila může pro někoho být řešení i "na pevno" s LTE routerem,
případně doplněným pořádnou anténou...

--
Jirka