Re: OT? zajímavá předplacenka

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červenec 29 20:58:48 CEST 2020

Srovnávat to s pevnou/wifi přípojkou  co se týče ceny nemůžete. Někde
najdete i optické přípojky 100/100 za 250kč.
Tady jde o tu mobilitu... nejde úplně o to nahradit pevnou přípojku.
Zvlášť, když je levnější než oněch 300kč.
Na druhé straně existují lokality, kde jsou lidi rádi, když jim jde
elektřina, o pevném internetu si mohou nechat jen zdát. Pro takové to může
být zajímavé. Samozřejmě pokud tam je LTE...

st 29. 7. 2020 v 20:47 odesílatel Jaroslav Buchta <