Re: [OT] mrveni mailu - doporučte klienta

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Červenec 29 15:01:07 CEST 2020

Ano, to byla velka zmena a dlouho jsem nad prechodem stal, nez jsem
nektere obetoval/dockal se predelani. Webextensions maji proti
liberalnim xul extensions proste mensi moznost zasahovat dovnitr
prohlizece - takze kompatibilita byla proste porovnana se stabilitou a
rychlosti prohlizece. Asi si proste vyvojari spocitali, ze se jim
vyplati obetovat par uzivatelu extenzi vs pohodlnost a stabilitu prace
vetsiny.

Jinak k tem webum - na takto stare verzi proste neco uz chodit nebude a
pro par jedincu se to nevyplati udrzovat. Dtto zabezpeceni prenosu,
napr. posledni dva(?) Firefoxy uz nepusti na stranky, ktere maji jen TLS
1.0 a TLS 1.1 protokoly. Takze si napr. nemuzu prohlednout starou
fakturu na eshopu Datartu, protoze tam funguji na nejakym praserveru.
Ten tlak na update musi byt setrvaly na vsech stranach, jinak entropie
zvitezi ;) EDIT: Tak uz to v tom Zline opravili a vraci to TLS 1.2

J.