Re: [OT] mrveni mailu - doporučte klienta

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červenec 29 14:51:24 CEST 2020

Měl jsem úplně tentýž problém (s Tab Mix Plus). Dočasně jsem to řešil
pomocí Pale Moonu nebo Waterfoxu (oba i v aktuálních verzích podporovaly
"staré", tedy nikoliv WebExtension doplňky).

Teď používám FF 78 a v něm je už funkční
https://addons.mozilla.org/cs/firefox/addon/tab-mix-plus-webextension/

Vedle toho je možné instalovat třeba Tab Reloader atd., prostě to, co
uměl dřív Tab Mix Plus, tak je skoro zpět.

Ano, je to pakárna, ale co naděláte. Horší bude, až nějakého vývojáře
opět napadne, že vlastně i Web Extension je k ničemu a zase udělají něco
zcela mega hyper super nového a samozřejmě zpětně nekompatibilního, čímž
zahodí práci všech těch, co psali dosavadní rozšíření...

--
Jirka