Re: [OT] mrveni mailu - doporučte klienta

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 29 14:32:12 CEST 2020

Tak zrovna u FF to tak jednoduché není.
Používám starou verzi 56.0.2, která jako poslední měla starý systém
pluginů. A protože pro jejich krásné a nablýskané nové rozhraní
neexistují některé doplňky (primárně mi jde o TabMixPlus), tak musím
zůstat u této verze. Ten přechod byl udělán po vzoru velkých firem, tedy
bez jakéhokoli ohledu na zajištění zpětné kompatibility. A protože
(podle mě) teprve TabMixPlus udělal z FF opravdu dobrý browser, tak
nemám jinou možnost (nechci-li od FF jít jinam).
Jenže jsou weby, které dobře vědí, že jejich uživatelé musí být moderní
a in, a už nechtějí s touto verzí FF fungovat.
U poštovního klienta to snad ale nehrozí.

PL