Re: [OT] mrveni mailu - doporučte klienta

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Červenec 29 10:26:24 CEST 2020

Jenze prave ten muj pripodotek byl k tomu, ze prani, o kterych se
domnivam, ze jsou jedinecna a naprosto nezbytna, aby sw (nejen sw)
podporoval, se v dlouhodobem pohledu jevi jako zbytecne bazirovani na
drobnostech. Clovek se postupne stava otrokem svych zvyku a postupu a
dospeje k nespravnemu presvedceni, ze jsou nezbytne. Viz vtip.
Ano, treba ja jsem delsi dobu udrzoval TB v predchozi verzi, abych pak
skocil na v68, ktera zabila mraky addonu, abych zjistil, ze krome jedne
veci si dokazu bud veci prizpusobit, nebo s nimi zit (tu jednu vec
vydrzim, je to minimalizace do traye, a dalsi verze 78 to ma zase mit)

Jako primarne softwarovy vyvojar vzdy rvu smichy/hruzou, kdyz vidim ty
diskuse, ze lidi porad pouzivaji CP/M, protoze je to ten nejlepsi os pod
sluncem (nj, oni sice rikaji WXP, W7, ale je to porad ta stejna pisnicka)
J.

Novomanželka peče štrůdl. Před tím, než ho vloží na pekáč do trouby, tak
odřízne oba konce. Manžel se na to dívá a ptá se, proč je odřezává.
"Takhle jsem se to naučila od maminky," odpoví mu manželka. Za měsíc
jedou navštívit manželčiny rodiče a tam manžel vidí, jak tchýně odřezává
konce štrůdlu. Zeptá se tedy proč. Tchýně mu odpoví: "Protože mám malej
plech!"