Re: [OT] Dílenská lupa

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Červenec 27 19:45:37 CEST 2020

U mě jich najdete dost,
https://www.puhy.cz/index.php?main_page=newsearch&q=Stolni+lupa+8&ok=

poslední dobou se prodává docela tato jednoduchá bifokalni:

https://www.puhy.cz/stolni-lupa-kulata-mala-3-12diop-led-36x-usb-5v-2w-230405.html

Nebo pak samozřejmě ty velké stolní se skleněnou těžkou čočkou:

https://www.puhy.cz/index.php?main_page=newsearch&q=h_p35&ok=

Z vlastní zkušenosti neporadím, protože zatím vidím dobře a nic menšího než
0402 nepoužívám:-)

HP