[MECH:] Frezovani PCB - presne pozicovani?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 27 15:15:50 CEST 2020

Strojař by použil vakuové upínání, ne oboustranku.
Je to samozřejmě Váš boj. Ale dělat jakékoli opracování na desce v luftě
je opravdu hodně hardcore.

Kdyby to bylo na mě, tak bych udělal pár změn.
- podložit spotřebním materiálem
- použít tenčí registrační trny
- použít ty trny 4 nebo minimálně aspoň 3

Frézování ABS zase není až tak problém, ale je třeba si uvědomit, že je
to termoplast. Takže tak k tomu i přistupovat (řezná rychlost, velikost
úběru).
Samozřejmě na plast je třeba použít jiné podmínky a jiný nástroj než na
laminát. Což zrovna v tomto případě asi není možné. Resp. bylo by,
kdybyste napřed ojel jen ten plast (bez upevněného PCB).

PL