[MECH:] Frezovani PCB - presne pozicovani?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 27 13:49:15 CEST 2020

Podíval jsem se na ty fotky.
Podle mě tam upevnit nějakou  spotřební desku a k té to upínat by bylo
jednodušší, než jak to děláte teď.
Navíc to vypadá, že Vám ten tišťák jenom visí v luftě? Tomu se mi skoro
nechce věřit, to by se přece musel strašně rozklepat.
Ale pokud je na něčem položený, tak pak do té podložky zajíždí vrták i
fréza při frézování obrysu, ne?

PL