MECH: neni nerez jako nerez ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Červenec 23 13:49:54 CEST 2020

hezky den.
zacal jsem, potrebuji doplnit dovednost se svarenim hliniku(tig ac/dc).
nastudoval jsem, ze je potreba dukladne cistit a to pouze nerez
vercajkem/kartacem.
moc se mi libily nerez kartacky do dremla. treba tyto :
https://www.naradibosch.com/dremel-531?gclid=Cj0KCQjw6uT4BRD5ARIsADwJQ184EkB3RagZLtHdHnN-u6oTZTg0dUXjh46f8So6yur62cpflQ6KxmQaAhl4EALw_wcB
tak tu prvni dny bojuju s tim tigem a napadlo me zkusit, jestli nahodou
neni problem v cisteni. vzal jsem magnet a ty nerez dremly jsou normalne
plnomagneticky. nevim co je to za nerez, ale ve smyslu kontaminace
hliniku necim co oxiduje pri svareni to asi nebude dobre ?
vubec nevim co si o tom myslet ?
ten hlinik je na cistotu vseho okolo svareni kruto_prisnej.
dik za info .
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.