MECH: neni nerez jako nerez ?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Červenec 23 17:09:31 CEST 2020

"Nerezov" je viac druhov.
Niektore su ciastocne magneticke, ale vyrazne menej ako obycajne ocele.
Silny magnet sa chyti.
Niektore su nehrdzavejuce "trochu" - v bazene napr. zhrdzaveju.
Niektore su odolnejsie, pevnejsie,....

"Hlinikov" je este vacsie mnozstvo. Cisty hlinik sa v obchodoch objavuje
malokedy. Takmer vzdy su to rozne zliatiny hlinika. Relativne malo zliatin
hlinika je zvaritelnych.

Ked to skusate, dufam, ze viete, ake zliatiny mate a ze su zvaritelne.

Dodo
mobil

Dňa št 23. 7. 2020, 13:50 ajtservis <info na ajtservis.cz> napísal(a):