[MECH:] Lepsi CAM nez EstlCAM?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 23 17:39:04 CEST 2020

Ten Estlcam umí jako CAM docela pěkné věci. Třeba trochoidní obrábění.
A měl by se snad dát použít i jen v režimu CAM, tedy bez následného
řízení mašiny, ne?
On nepoužívá GRBL ale má svůj vlastní firmware. To je právě důvod, proč
ho nepoužívám, protože mám rád otevřená a kompatibilní řešení.

Takže můj tip: používejte ho jen jako CAM, kdy výstupem bude G-kód. Ten
G-kód si prohlídněte, resp. ho natáhněte do nějakého simulátoru.
Do Arduina si nasypejte standardní GRBL a nad ním použijte některý z
mnoha G-code senderů. Třeba bCNC nebo Candle myslím umí samy testování a
mapování výšky povrchu dotykovou sondou, případně i na to se dá použít
nezávislý SW, třeba Autoloveller.

PL