Re: simulovaná gravitace

Jaroslav Lukesh (seznam IMAP) lukesh na seznam.cz
Neděle Červenec 19 20:54:06 CEST 2020

Poklop nebude nutný, až se přijde na to že Verne měl pravdu a Země je dutá a
uvnitř je Slunce. Co jenom Slunce, ale celá soustava planet a ještě jeden
celý vesmír, ze kterého je vidět i ta vnitřní Země jako koule, která obíhí
okolo toho vnitřního SLunce... Takže vlastně ani nevíme, z které strany
povrchu žijeme, tutíž se dá říct, že Země je plochá deska, ale vidíme ji jen
křivě a všechny videa z ISS jak letí jsou dělaný ve studiu. Stejně tak, jako
kdyby Řím byl na jižní polokouli, tak by sever byl na jihu a který je ten
pravý sever, když ten levý je taky sever? No vidíte, nevíte.

Borci to nezměníte, Trump ve skutečnosti nevládne, ale vládne oligarchická
mediokracie, které ovšem velmi škodí a to až tak, že museli spustit krizové
plány, protože válka jim zatím nevyšla, protože svobodný Trump je takovej
idiot (čti génius!), že se nedá předvídat ani přes šikovné manipulace. Vždy
pátrejte po tom, kdo to co najdete řídí a jaké má úmysly, budete překvapeni,
ale hledat musíte sami, abyste si nevytvořili předsudky.

Takže ano, na Mars se poletí jen když to bude komerčně či politicky výhodné.
A na rovinu říkám, že tam nepoletí NASA, ale Musk, protože potřebuje
investory na ty své firmy typu investiční letadlo. Jeho myšlenky nejsou nové
a i jako manažer je špatný, ale jeho povaha je taková, že udělal to, na co
si nikdo ještě netroufl (a když troufl, tak skončil v base, protože akcie
dřív neřídil software na základě zpráv z Reuters a slušní lidi by si to
nedovolili). Je to takový typicky druhý Edison, který taky jen efektivně
kradl cizí myšlenky které zhmotnil. Jeho genialita spočívá v tom, že je
dravec, který chce přežít - a jen prostě - vymýšlí jak se vyhnout base.

Já jim oběma (Trumpovi i Muskovi) držím palce.

Pěkný zbytek neděle...