Re: simulovaná gravitace

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 19 16:31:07 CEST 2020

Pokud by došlo k přelidnění Země, tak by bylo určitě snažší kolonizovat
dna moří. Sice život pod mořem by nebyl snadný, ale stále určitě mnohem
snažší (a levnější) než třeba na tom Marsu.

Pod mořem i na Marsu by člověk musel žít trvale zavřený pod poklopem.
Pod vodou mimojiné kvůli tlaku, na Marsu mimojiné kvůli radiaci.
A zásobovat podmořskou kolonii z povrchu by bylo naprosto nesrovnatelně
jednodušší než ji zásobovat na Marsu.

Navíc z toho dna by bylo možné jet navštívit na Vánoce babičku na povrch,
to by z Marsu asi moc nešlo.

PL