Re: simulovaná gravitace

Neděle Červenec 19 11:57:22 CEST 2020

Na Zemi je asi 7 miliard lidí. Ty nepřestěhujete nikam. A posílat někam
hrstku vyvolených, to je i politicky naprostá blbost. Opět, jste prezident
USA, máte problémy s obyvatelností Země a přijdete před voliče s nápadem
"nasypeme sto miliard dolarů do přesunu stovky vyvolených na Mars". Místo
abyste ty prachy nasypali do zlepšení té obyvatelnosti. Životnost takového
prezidenta by byla asi v řádu hodin :-)

Země by se nestala neobyvatelnou celá, když už, tak nějaká oblast. A pokud
by (čistě hypoteticky) došlo na globální katastrofu, určitě nebude dost
času na to stěhování, budování kolonie atd. Jedna cesta na Mars trvá
několik měsíců.

(Jo, nechcete nikdo navrhnout teraformaci Marsu, že ne?)

P.K.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>