RE: simulovaná gravitace

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Červenec 19 08:08:38 CEST 2020

Určitý hypotetický důvod takové cesty mne napadá. Kdyby se totiž Země stala obtížně obyvatelnou a byla nutnost kolonizovat jinou planetu. Např. v důsledku přelidnění, vyčerpání zdrojů nebo nějaké katastrofy, o které by se ale muselo vědět mnoho let předem...

BTW: Včera jsem zkouknul film Pasažéři, o které tu někdo psal. Díky za tip. Překvapivě dobrý film a to tam hrálo jen 3,5 herce...
K tématu: Čekal bych, že ta gravitace bude jen v rotujících gondolách. Ale třeba strojovna nebo elektrárna byla spíše v hlavním trupu bez rotace a tam také nebyl stav bez tíže...
Z.