Re: [OT][zemědělství] slimáci

Čtvrtek Červenec 16 13:22:19 CEST 2020

Podělím se o jeden kousek, co se mi povedl, asi před měsícem. Nemáme
zahrádku, jen balkón, přítelkyně tam má květináče a truhlíky. Koupili
jsme dva samozavlažovací + držáky na zábradlí, zasadila si tam
rajčata, ta keříčková. Pak se koukala, jak to roste, kolik to má květů
a kolik asi z toho bude rajčat. Už se tam objevily malé zelené
kuličky. Když nebyla doma, skočil jsem do Kauflandu, koupil dvě
vaničky keříčkových rajčat, nastříhal ty stonky na kousky a rozvěsil
jednotlivá rajčata na ty její rostlinky. Její reakce, když přišla z
práce, byla k nezaplacení :-D Takhle rychle dozrát rajčata ještě
neviděla.

Pavel Kadečka.