Re: [OT][zemědělství] slimáci

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 16 13:13:14 CEST 2020

Zajímavé. Já jsem si naopak říkal, že letos je to i přes deštivé počasí
pohoda, že je španěláků málo. Mám jen dost našich, těch s boudičkami.
Ale taky žádné drama.
Ani déšť mi zatím na rajčata nevadí. Ještě nejsou tak zralá, aby nějak
zásadně praskala. A na nic jiného to negativní vliv u mě nemá.
Lokalita Brno.

PL