Re: [OT][zemědělství] slimáci

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Červenec 16 13:02:58 CEST 2020

Jenomže letos je tolik slimáků, že trochu slimexu nepomůže. Už jsem jich
zabil stovky, řekněme 300 a víc ks a stále se objevují noví.
Úroda je KO, brambory max 2-3cm. Příští rok zkusím ty vodiče a koupím v
Německu několik kg toho Ferramolu.
Dalším nepřítelem byl déšť na rajčata. Mám je volně venku a uschly/uhnily.
Příště jim udělám stříšku.
Dále bylo na jaře hodně mšic, ale postřik pomohl.
Karel

čt 16. 7. 2020 v 11:41 odesílatel Jaroslav Buchta <