Re: [OT][zemědělství] slimáci

Čtvrtek Červenec 16 13:26:29 CEST 2020

Já mám dva druhy rajčat, Stupické a pak nějaké co si ten druh
nepamatuju. Ty co mají kulatější listy, mají se zkroucené od plísně.
Dvakrát jsem to stříkal chytrou houbou, tak uvidím, jak se to vyvine. O
té stříšce jsem taky čet, že by měla pomoct. No jedině že bych je příští
rok pěstoval ve dřevníku v květináčích. Ale problém nejspíš bude, že je
pěstuju na stejném záhonu jako vloni (dočet jsem se že se to kvůli
možnému přenosu plísně nedoporučuje) a taky že k nim používám dřevěné
tyčky, stejné jako vloni. I přes ně se to může přenést.
Anděl