[OT] Li-Pol nafouknuta baterie v NTB

Úterý Červenec 14 20:38:33 CEST 2020

Tak snad vyreseno, baterka vymenena za origo HP, platil to zamestnavatel
tak co uz (neco pres 2000), da se sehnat za pulku ale dodaci doby tydny,
spis mesic.
Z baterky vedou 3x cerveny drat +, 3x cerny - a modry+zluty,
predpokladam nejaka komunikace nebo jen termistor? Baterie ma 3 clanky a
elektronika po lehkem oloupani tam normalne je.
Nafoukla je paradne, snizil jsem nabiti v Biosu na 80% a uvidime, jak
vydrzi tahle nova. Nabita byla jen asi na 25% podle windows.