[OT] Li-Pol nafouknuta baterie v NTB

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Červenec 14 21:34:08 CEST 2020

ut 14. 7. 2020 o 20:38 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz> napísal(a):
>Nabita byla jen asi na 25% podle windows.

Pri tom pocte baterii, co chrlia, sa cena za plne nabitie u nich
prejavi. Kym na baterii nie je reklamny slogan "ready to use", je to
procesne v poriadku :-D
Na zachovanie zivotnosti to staci.

Je to nieco, ako starter toner v novej tlaciarni. Alebo ako som
zistil, starter napln ostrekovaca v novom aute (cca 1.5r dozadu),
ktora sa minula po asi 5-tom postriekani a prave na posolenej
dialnici. Esteze som roky zvyknuty si v kufri vozit bandasku s rocnemu
obdobiu prislusnou zmesou, takze na prvom odpocivadle som problem
vyriesil.

miro