[OT] Li-Pol nafouknuta baterie v NTB

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Červenec 8 15:31:00 CEST 2020

U nas v praci meli vymenni baterkari 2 zpusoby provozu (bylo to na
starsich lenovo T4xx/T5xx)
1) meli tu hlavni baterku dvakrat tak vetsi fyzicky i v Ah. Notes lezel
nasisato, ale dalo se s tim normalne pracovat
2) nosili si nabitou nahradni baterku
Ale je to samozrejme zcela okrajovy use case. Dokud je baterie normalne
vysroubovatelna, tak mam v @#$%, jestli je pod 5 sroubkama.
U ctecek, tabletu a mobilu, kde je primarni use case velikost/tesnost a
ne nekonecna zivotnost, je treba to asi akceptovat, anebo si poridit
slusivou alobalovou cepicku ;-)

PS: Hledal jsem, jak se cesky rekne 'use case', a rozhodl jsem se pouzit
vyraz 'use case' ;)
J.