Armbian - Error

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Červenec 14 09:28:49 CEST 2020

Zdravim,

podle meho nazoru oba procesory miri jinam. H3 se asi jiz nevyravi ci za
chvilku nebude, je to 6let stary cpu https://linux-sunxi.org/H3 .
STM32MP1 ma nahradit diru tesne nad M4 cpu a vykonym embedded linux. Ne
vzdy se potrebuje HDMI, tolik RAM, ... . Ono to bere spotrebu. S tim
grafickym koprocesorem je to taky na vazkach. Vsechny knihovny to
pouzivaji jako hry tj. neustale dokola vykresluji a spotreba roste, dale
dokumentace je vecne v upadku, nic rozumneho jsem s tim nevidel
realizovat az na nejake hry. Pokud to ma byt jen nejake zobrazovadlo k
embedded systemum na ktere se obcas klikne a ono to neco udela ... .
Druha vec, pokud na tom chcete dat Android a vecne ho aktualizovat.

Jirka