Armbian - Error

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 14 06:23:40 CEST 2020

Stejně se dá použít ten OpenRISC na deskách OrangePi. Ten byl prý taky
plánován
jen pro pomocné úkoly typu řízení napájení a podobně. Ale dá se využít
pro RT úkoly.

Rozdíl je v tom že:
- OPi má 4-jádro A7 (STM má 2-jádro)
- OPi má 1 GB RAM (STM 0.5 GB)
- OPi má grafický koprocessor Mali400 a HDMI výstup
- OPi stojí 15 USD (STM myslím kolem 40-50 USD)

PL