Armbian - Error

Úterý Červenec 14 05:52:12 CEST 2020

Nevim, jestli ma nejakou funkci pri bootovani, ale jako hlavni ucel je
uvadeno pouziti pro realtime procesy, kde to Linuxu moc nejde, coz je
asi velmi dobra vec. Periferie jdou rozdelit, ktere se priradi linuxu a
ktere tomu M4 (urcite aspon nektere, komunikacni rozhrani atp.)
Ma vlastni SRAM, tusim 128kB a nejakou sdilenou pamet pro komunikaci
mezi procesory (+ HW podporu te komunikace), je to slozity jak ponorka.