Armbian - Error

Pondělí Červenec 13 17:53:05 CEST 2020

To je zajimava otazka kterou jsem resil o vanocich, pak jsem to odlozil,
protoze mi to prislo nejake nedodelane - ted si hraju s orangepi ale
brzo se k tomu vratim, az toho vic pochopim.
Program do M4 se zrejme natahne z Linuxu a je pro to nejaka SW podpora,
to bych se asi nebal. Je tam i nejaka podpora mezisystemove komunikace,
HW i SW. Horsi to bylo s ladenim, zakladni verze je pres GDB z Linuxu -
to bylo neuveritelne pomale i kdyz asi funkcni, nebo by to melo jit
primo pres JTAG/SWD ale to se mi zase nepodarilo rozchodit... Snad to uz
bude dal, chystam si to vzit na dovolenou. Je to hodne uceni...
Navody a tutorialy k STM32MP1 myslim docela jsou a zkompilovat kernel i
distribuci se mi tehdy nejak povedlo.