Armbian - Error

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Červenec 13 17:45:01 CEST 2020

Když už jste u toho, mám dotaz - je někde popsáno jak se programuje či
ovládá ten Cortex-M4 procesor z Linuxu, který na tom běží ? Nějak se
nemůžu doklepat na nic relevantního. Zatím jsem se dozvěděl jaké to má
úžasné možnosti, že na tom jde přehrát video, ale tuhle informaci, která
je dost zásadní jsem nějak na webu ST zatím nenašel.
Zatím mi jde jen o obecný princip - jestli je to řešeno jako jaderný
modul nebo jde napsat nějaký program v userspace, který pak běží pouze
na tt. jádře nebo je to úplně jinak.

Mrazík