Armbian - Error

Pondělí Červenec 13 12:45:29 CEST 2020

Tak cert vi, nainstaloval jsem nove Ubuntu do virtualu, updatoval,
provedl postup dle navodu a preklad probehl OK.
Pak jsem zkusil predchozi instalaci, opet to skoncilo chybou, smazal
jsem celyu adresar build a znovu provedl stazeni a preklad dle navodu a
to uz probehlo OK. Vcera to ale nepomohlo.

Jeste zacatecnicky dotaz k ovladani napr. GPIO - asi se da nejak
nainstalovat Wiring rozhrani pokud je pro danou platformu, to je asi pak
jasne, ale jinak se na to jde univerzalne jak? Pres nejake
open,rea,write na /sys/.... jak jsem nasel ? To mi pripada strasne
tezkopadne.
A treba nastavovani parametru SPI (krome specifikace  v DT), treba
frekvence hodin, modu, poctu bitu... ??? Nejake IOCTL nebo pres shell
(to jsem videl v programu kde se takto nastavovaly parametry CAN, prijde
mi to takove klikate, to nejde snadno programove primo? )