Armbian - Error

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 13 19:01:35 CEST 2020

Vidím klíčové slovo M4, tak mě to zaujalo.
V celém vlákně jsem ale nenašel o které desce konkrétně mluvíte. Nebo
jsem to přehlídnul?
Případně je to nějaká návaznost na nějaké starší vlákno?

Já se teď bavím extrémně lacinou deskou OrangePi. Tam je pro změnu
naintegrovaný OpenRISC 1000.
A ten už používat umím. Firmware pro něho se nahraje do konkrétní části
SRAM, která je v SoC pro to vyhrazena.
Komunikace s centrálním procesorem pak probíhá přes sdílenou paměť.

PL