RE: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Červenec 11 11:03:27 CEST 2020

Ale to jsi se spletl. Já jsem nepsal, že šmejdi volají ze skrytého čísla, dokonce ani ten termín jsem nepoužil já. Já jsem jen psal, že skrytá čísla jednoduše neberu.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Saturday, July 11, 2020 5:43 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

Jsem smutnej, mě asi nemají rádi. Už strašně dlouho mi žádný "šmejd"
nevolal.
A když už náhodou nějaký volal, tak to nikdy nebylo z potlačeného čísla, ale
prostě z nějakého běžného mobilního čísla. Není přece žádný důvod, proč by
šmejdi měli mít skryté číslo. Co by tím získali? Nedělají nic
nezákonného, abych
jejich číslo použil jako nějaký "důkaz".

Já beru všechno.

PL