Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Sobota Červenec 11 10:55:10 CEST 2020

Dne 11.07.2020 v 5:43 Petr Labaj napsal(a):
> Jsem smutnej, mě asi nemají rádi. Už strašně dlouho mi žádný "šmejd"
> nevolal.

Půjčte si na pár dní mobil od svého starosty :-). Poslední dobou se
zvyšuje počet firem, nabízejících služby, které mají pocit, že jsme tu
pro ně a budeme jim vyrábět,psát a tisknout letáčky, slovy  "Pište si:
Firma XYZ nabízí kuřice červené za ..."

V posledním roce, asi v souvislosti s GDPR, se objevil nový trend. Volá
a chce e-mailovou adresu, aby mi mohl poslat nabídku. A to řádím na
první šlápnutí. Místo spamu, který by mi odfiltroval Thunderbird, mi ten
dobrák ještě volá, takže i kdyby navízel modré z nebe, má smůlu.

Je fakt, že ze skrytého čísla skoro nikdo nevolá. Spíše volá z
odkrytého, kam se nedá dovolat zpátky.

Telefony normálně beru skoro furt, holt to s tou profesí souvisí, ale
šmejda odpálím slušně ve dvou větách. Pouze ti nejvytrvalejší/nejdrzejší
jsou odpáleni za hranicí slušného chování.

Rada na rychlý odpal: "Kterému z těch dvou slov jste neporozuměl? Slovu
NEMÁM nebo slovu ZÁJEM?"

Standa