OT: Tesla (bylo: Re: Bluetooth v letadle)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Červenec 10 13:02:30 CEST 2020

https://www.auto.cz/autonomni-rizeni-zrejme-nebude-takovy-zazrak-bezpecnosti-jak-se-ocekavalo-134744

atd. (materiálu je dost). Hezký je ten první komentář.

Ale pro mě je to o něčem úplně jiném: dnešní posedlost a obsese termínem
"bezpečnost" (bez ohledu na zdravý rozum) mě vůbec nezajímá a přivádí mě
pouze k úvaze, zda se smát nebo brečet.

No a nechat si vozit zadek v takovém bazmeku? Za šílené peníze, které
musím nějak vydělat?

Proč vlastně? To můžu jezdit vlakem, nebo chodit pěšky atd.

Víte, já jsem řidičem od 18 let a naštěstí jsem začínal v době, kdy auto
neměl každý blb a nepoužíval ho úplně všude a na všechno. Taky to
znamenalo (a pro mě dodnes znamená), že člověk musí znát a ctít základní
pravidla, ať už fyzikální, nebo vzájemného chování na silnici atd. No a
s tím vším je zároveň spojeno potěšení z jízdy a z ovládání stroje,
normální pro každého chlapa a možná i pro některé ženy.

Ale chápu, že pokud směr "vývoje" udává jedinec, který mj. po narození
svého dítěte prohlašuje, že mu nechce určovat, zda je synem či dcerou,
tak prostě není co řešit.

--
Jirka