OT: Tesla (bylo: Re: Bluetooth v letadle)

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Červenec 10 12:26:36 CEST 2020

Prave bolo v spravach, ze Tesla ma mat uz buduci rok autonomne auto
triedy 5, t.j. uplne autonomne bez zasahu cloveka :-)

Inak k prvej linke. Zalezi ako sa tabulka interpretuje. Tesla je na
poslednom mieste, ale je tam hned za Mercedes-Benz, Volvo, Audi a Land
Rover, s poruchovostou o 10% vyssou ako maju oni. To nie je dramaticky
horsi vysledok. Teslu si kupovat nemienim, ale na firmu, ktora zacala
vyvijat a vyrabat koncepcne uplne nove auta uplne od nuly pred nejakymi
10 rokmi to z cisto inzinierskeho hladiska nie je vobec zly vysledok.
Obzvlast ked su jej konkurenti v biznise desiatky, niektori uz aj 100 rokov.

b.