OT: Tesla (bylo: Re: Bluetooth v letadle)

balu balu na k-net.fr
Pátek Červenec 10 13:19:58 CEST 2020

Ale ved ja som vravel, ze si to nejdem kupovat, ani ma to nejak blizsie neinteresuje. Z cisto inzinierskeho hladiska je to ale naozaj fascinujuce, ako daleko a ako rychlo technologia dospela.
Pred ~100 rokmi vznikol automobil a zacals sa pouzivat elektrina. Pred ~50 rokmi prve pocitace neprisrobovane ku podlahe...