Re: Záhady kolem elmag. plynového ventilu

Standa Palas stpalas na volny.cz
Čtvrtek Červenec 9 21:44:54 CEST 2020

Dobrý den.

Před týdnem jsem řešil problém s podobným plynovým ventilem Peveko. Ten
můj byl takový šedý kovový válec s konektorem. Taky jsem nic nenaměřil.
Tak jsem zkusil oddělat ten plastový díl co se na něj strká konektor a
uvnitř byla jednoduchá deska s usměrňovačem. U vás to asi bude taky tak.
To, že tam dáváte třetí cívku je přinejmenším divné. Používám ty plynové
ventily už řadu let a problémy jsou vyjímečné.

S.P.