Re: Záhady kolem elmag. plynového ventilu

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Čtvrtek Červenec 9 20:14:20 CEST 2020

S ventily PEVEKO mam jen spatne zkusenosti, sice uplne jina rada (na vodu
SMPE, SMPI) nicmene tam bylo pro zmenu jine k****o. Rychlost chcipani byla
spis "tesne po zaruce". Odchazely spis mechanicky co si vzpominam (kovova
prevodovka s tim, ze posledni kolecko bylo z pertinaxu a samozrejme to neslo
opravit).

Po treti vymene dosla trpelivost a vsechno vymeneno za Regulus VKZ a s tim
uz doposud (par let) zadne problemy nejsou - sic maji jiny zpusob ovladani i
principu. Navic jsou o dost levnejsi(!). Jen koukam, ze na plyn asi nic neumej.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/