Re: Záhady kolem elmag. plynového ventilu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Červenec 9 22:06:04 CEST 2020

On Thu, 9 Jul 2020, Standa Palas wrote:

> Dobrý den.
>
> Před týdnem jsem řešil problém s podobným plynovým ventilem Peveko. Ten můj
> byl takový šedý kovový válec s konektorem. Taky jsem nic nenaměřil. Tak jsem
> zkusil oddělat ten plastový díl co se na něj strká konektor a uvnitř byla
> jednoduchá deska s usměrňovačem. U vás to asi bude taky tak. To, že tam
> dáváte třetí cívku je přinejmenším divné. Používám ty plynové ventily už řadu
> let a problémy jsou vyjímečné.

Mozna by to chtelo promerit napeti v zasuvce, jestli tam treba nema 250V~ .
Veci co dobre funguji na 230V~ muzu mit pri vetsim napeti dlouhodobe
problem. Zvlast kdyz se to casto zapina/vypina.