OT: Bluetooth v letadle

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Červenec 9 12:36:29 CEST 2020

Já nezpochybňují to, že eventuálně může k nějakému drobnému rušení dojít. Já si jen nedokážu rekonstruovat tu situaci.
V letadle jsou dva, možná tři piloti a pár letušek. Dojde k mimořádné situaci - výpadek autopilota. Piloti informují letušky, že se něco děje a ty mají předem pečlivě nacvičené postupy, jak se chovat a co komunikovat s pasažéry. Piloti mají knihu plnou postupů, kde si najdou příslušnou situaci a jedou krok o kroku podle ní. Úspěšně přistanou, úsměvem vyprovodí vystupující cestující a poté sepíší protokol o té mimořádné situaci.
A najednou je všem zřejmé, že celou situaci způsobil diskman toho pána v šedivém saku z business class?
Jakub Šerých

Odesláno z mého někdy až příliš chytrého mobilu

-------- Původní zpráva --------
Předmět: RE: OT: Bluetooth v letadle
Odesílatel: Zuffa Jan
Komu: HW-news
Kopie:

First class je vacsinou hned za kabinou pilotov
A anteny navigacnych pristrojov tiez asi nebudu na opacnom konci lietadla...
Tak asi preto.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: 9. júla 2020 1:32
To: HW-news
Subject: Re: OT: Bluetooth v letadle

Nedovedu si úplně představit, jak detekovali, že rušení způsobil bateriový CD přehrávač. Letadlo ve kterém je cca 150 cestujících, dojde k disfunkci autopilota, přistanou a pak provedou detailní osobní prohlídku všem, zabaví jim veškeré elektronické věci, podrobí je důkladné EMI analýze a vyhodnotí, že právě onen CD přehrávač způsobil problém?
Spíše to považuji za účelovou Urban legend.