MythBusters (bylo: OT: Bluetooth v letadle)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červenec 9 11:53:04 CEST 2020

Ono někdy opravdu záleží na tom, jakým způsobem je výklad podaný.
Já mám v tomto směru velké mezery, jsem v okolí známý tím, že vše
vysvětluju strašně složitě a nikdo nic nepochopí. Mám takovou nálepku v
rodině.
Kolikrát už dcera prohlásila, že se raději zeptá někoho ve škole, že to ode
mne nechápe.
To s těmi auty tu velmi dobře popsal wek, alespoň v rovině  zdejších
diskutujících.
Krátké, výstižné a zaznělo tam všechno co je potřeba.
Tohle neumím :-(

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

čt 9. 7. 2020 v 11:46 odesílatel Ales Prochaska, Divesoft <