MythBusters (bylo: OT: Bluetooth v letadle)

Ales Prochaska, Divesoft ales.prochaska na divesoft.com
Čtvrtek Červenec 9 11:46:37 CEST 2020

Jednou jsem byl vtažen do debaty o těch autech a nepodařilo se mi
všechny přesvědčit, že je to takhle. Ale dotyční potom sledovali
ten díl mythbusterů, kde vlastně neřekli nic jiného, jen to podali
teatrálním způsobem, a najednou byla úspěšnost pochopení 100 %. Asi
jsem málo křičel a mával rukama, když jsem to vysvětloval :-)

Aleš Procháska