OT: Bluetooth v letadle

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Červenec 9 07:38:34 CEST 2020

som netusil, ze vyvolam taku diskusiu na kontroverznu netechnicku temu :-)
Konkretne preslapy si uz nepamatam, ale program som prestal pozerat
prave z tohoto dovodu, uz pomerne davno. Prislo mi to, ze naozaj len
naslepo skusaju. Ak by poznali fyzikalnu podstatu javu, ktory sa snazia
demonstrovat, pripravili by experiment tak, aby ho naozaj
potvrdili/vyvratili. Takto prisli ku nekonkluzivnym, alebo dokonca
nespravnym vysledkom, co ma prestalo bavit.

> Nakonec dost často i nějaké experimenty opakovali, když přišla relevantní kritika, že je tam něco zásadně špatně.

ano, presne o tom hovorime :-)

b.