Re: MythBusters (bylo: OT: Bluetooth v letadle)

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 9 09:03:18 CEST 2020

Já jsem si to uvědomil teprve při čtení téhle diskuze, ale nemáte pravdu. Tedy pokud se srazí 2 stejně hmotná a stejně rychlá auta s rychlostí v. Po kolizi se vyrovnají hybnosti a rychlost je 0. Je to tedy stejné jako když auto narazí rychlostí v do zdi. Pokud auto narazí do zdi rychlostí 2v uvolní se 4 násobná destrukční energie, bude to horší.
Lubor