Re: MythBusters (bylo: OT: Bluetooth v letadle)

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 9 09:40:14 CEST 2020

Měl byste pravdu, kdyby se srazily "kulečníkové koule", potom se opravdu uvolní energie odpovídající rozdílové rychlosti, ale destrukční efekt je 0, ta energie se zase zpátky přemění na kinetickou energii. Takže selský rozum platí jen ve speciálním případě.
Lubor