Re: Srážka vlaků (bylo: Re: RFID uvod do problematiky)
Stanislav Šmejkal
smejkal na smejkal.com
Středa Červenec 8 13:30:38 CEST 2020
Přihřeju si polívčičku ze silničního provozu.
Na rozmezí dvou krajů dělal ČEZ pokládku kabelů do země a bylo třeba
uzavřít silnici II. třídy. Uzavírka byla v režii ORP Vlašim, ale část
objížďky spadla do působnosti ORP Tábor. Takže odborná firma připravila
návrh dopravního opatření (DIO) a poslali to na úřady.
ORP Vlašim a policie Benešov zachovaly DIO a od Vlašimi byly zákazové
značky s dodatkovými tabulkami o vzdálenosti a značky slepá komunikace.
Udělali opatření obecné povahy a zveřejnili na úředních deskách všech
obcí, kudy vede objížďka.
Policie v Táboře a následně ORP Tábor vyškrtaly propiskou z DIO všechny
zákazové značky, nechaly tam jenou slepou. Když nebyly zákazové značky,
nebylo nutné dělat opatření obecné povahy a oznámili to pouze žadateli.
Ty první dva dny bylo bylo velké divění, co se děje.
Proč to škrtali, když to nikdo nežádal? Protože jeden starosta by jim do
celého značení mohl hodit vidle, tím že by se odvolal, takže mu to
raději neřekli. A neřekli to nikomu v okrese (4 obce). A proč bych se
odvolal? Protože poslali obousměrně kamionovou dopravu na silnici o
šířce 4 metry.
O značení rozhoduje státní správa, která se chová běžně nelegálně, a
chová se tak, že ostatní okolo jen vrtí hlavou. A jestli takto rozhodují
i na železnici, pak se lehko sráží vlaky.
Standa
Dne 8.7.2020 v 7:19 balu napsal(a):
> tu je finalna sprava od toho vykolajenia
> http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/DI_ChodPlana_190728.pdf
> Tiez mam pocit, ze to niekto odflakol, ale vsetko presne podla predpisov.
> b.
>
>
> On 07/07/2020 22:32, Vláďa Anděl wrote:
>> nejspíš se dá vymyslet víc věcí, než ta apka. Třeba vysílačky s
>> dosahem kilometr a pokud jsou vlaky v dosahu a není jeden z nich ve
>> stanici, je zle.
>> Problém je, že dráha vznikala za rakousko-uherska a její organizační
>> struktura nějak v té době zamrzla. Nejde až tak o skutečnou
Další informace o konferenci Hw-list