OT: A je to tady!

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Pátek Červenec 3 09:03:19 CEST 2020

Když ono platí na každém šprochu pravdy trochu.
Zajímavé je spíš zjišťovat odkud tyhle pověry pramení.
Viz https://www.svobodny-svet.cz/5543/bramboracka.html (úvodní text)

Ad spotřeba: rozdíl by měly dělat aditiva.
Dělám si záznamy o tankování a kdysi jsem si i psal u které pumpy jsem bral.
Statisticky vyšlo že od Aralu mi to bralo cca o 0,5l méně. Nejezdil jsem
pravdilelné trasy, pokaždé někam jinam, takže korelace pumpa-trasa by neměla být.

Ad Varta: u auta je to nejspíš blbost, ale kdysi výrobci blesků k foťáku
zakazovali používat akumulátory (tehdy NiCd), protože měnič nebyl stavěný
na tak malý Ri.

Tomáš