OT: A je to tady!

Pátek Červenec 3 05:37:57 CEST 2020

Každý není technik. Někdo tomu prostě nerozumí. Ani technici kolikrát
nerozumí technice...

Automechanik mi tvrdil, že když vezmu benzín od tamté benzínky, budu
mít o litr nižší spotřebu.

Jiný automechanik tvrdil, že Varta baterie zničí alternátor.

Veselá historka: učitelský sbor byl před lety v Rakousku na výletě.
Mezi nimi i paní uklízečka, tedy ne-technik. Koupila si tam malé
přenosné rádio a divila se, že hraje německy. Zeptala se pana učitele
elektrotechnika, proč a co s tím má dělat. Ten jí řekl "ale to tam
máte rakouský baterky, to si musíte u nás koupit ty český a pak to
bude hrát česky". Za týden mu přišla poděkovat, že to udělala a že to
fakt pomohlo :-)

(Z jeho strany to byl vtip, zrovna tenhle učitel tomu fakt rozumněl.)

P.K.

čt 2. 7. 2020 v 22:00 odesílatel Vláďa Anděl