OT: A je to tady!

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Červenec 3 00:11:52 CEST 2020

Randi sel do duchodu. To je cely. Delali (delaji?) to i cesti skeptici
https://plus.rozhlas.cz/cesky-klub-skeptiku-nabizi-milion-korun-ziska-ho-ten-kdo-v-experimentu-ktery-6514509

Zadny "mezi nebem a zemi" a "fyzika nezna" neni*

*Slovo "neni" znamena, ze neni prokazano, ze by neco takoveho
existovalo, aneb „/Výjimečná tvrzení/ vyžadují /výjimečné důkazy/.“ - a
ty vam nikdy nikdo neposkytne.

Zrovna virgule jsou tak proflakej nesmysl - jak to rikal ten
hydrogeolog? Kdyz dlouho kopes, vodu najdes vsude ;) (Protoze netece v
tenkych pramincich, ale ve vrstvach)

"Soudruhu /Staline/, přišel /jasnovidec/ a chce s vámi mluvit."
"Do /gulagu/!"
"Ale prý zná budoucnost."
"Kdyby znal budoucnost, tak by nepřišel!"