Re: Záhadná "oprava" fotozávory

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 22 18:17:36 CET 2020

Tak mě ten pokus koukat na IR telefonem vyburcoval a zjistil jsem, že
opravdu můj
 3 roky starý  Hua P10  sice IR světlo z DO od televize vidí, ale je to
hodně špatné - takový náznak.
Stará Nokie 3210  na tom je o mnohem lépe, ale starý kompakt Fujifilm
Finepix 2100  nejen že je tím světlem z DO úplně zahlcen, ale vidí záblesky
v místnosti, odrazy od stěn.
Dokonce i v jiné místnosti jsem schopen na displeji toho kompaktu vidět, že
někdo DO používá.
 Je vidět tlumené záblesky, jak se šíří .  Docela mě překvapilo, jaký udělá
jediná IR ledka "ohňostroj" ...